De Basecone Roadmap Nederland

Welkom bij de Basecone Roadmap. Basecone stelt jouw feedback enorm op prijs. Maak een nieuw idee aan, stem- of reageer op bestaande ideeën. Wij proberen op ieder idee onze feedback te geven. Basecone kan niet beloven om alle ideeën te realiseren. Bij voorbaat onze grote dank voor jouw feedback, samen maken we Basecone nog beter!

Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

• When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Bij op het opvragen van facturen vanuit Twinfield of Unit4 een grotere weergave van de factuur

Bij het opvragen van facturen vanuit Twinfield of Unit4 wordt nu een klein schermpje getoond met daarin de factuur.
    Het zou wenselijk zijn als de grootte van de factuur wordt aangepast naar de grootte van het scherm.

35 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: facebook google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Document overzicht  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste Robert,

Dank voor je feedback en excuus voor de vertraagde reactie.
    We herkennen deze wens en we gaan starten met een onderzoek(je) om te bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.
    Dit is een wens die op de roadmap van 2017 zal komen te staan aangezien we op dit moment wensen hebben die een hogere prioriteit hebben.
    We gaan hier begin 2017 naar kijken en we komen terug op uw wens.

Groet,

Het Basecone Team

2. "On hold"-facturen zichtbaar maken in workloadmatrix

Kunnen jullie de facturen die door de autorisator op "on hold" gezet zijn zichtbaar maken in de workloadmatrix. Als er niets meer nieuw te autoriseren is staat autoriseren op "0", en is er niet zichtbaar dat er nog facturen op "on hold" staan. Alleen bij doorklikken op de "0" worden de "on hold" facturen op de 2e tab pas weer zichtbaar. Het totaaloverzicht ontbreekt zo in een oogopslag.

2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Beste Robert,

Dank voor je bericht en excuus voor de late reactie.

Op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in 2017.
    Ons doel is namelijk om de wensen/verbeteringen te realiseren die de meeste stemmen/impact hebben. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.

We komen hier dus zeker op terug (indien hier meer vragen over komen).

Groet,

Het Basecone Team

3. Verwijder knop bij het splitsen

Bij het scherm splitsen een verwijder knop toevoegen.

Ik heb (bijvoorbeeld) een stapel facturen deze heb ik ingescand maar hier zit een lege pagina tussen, dubbele factuur of iets wat er niet thuis hoort bijvoorbeeld te betalen omzetbelasting.
    Als ik een verwijder knop hem kan ik de pagina die eruit moet makkelijk er tussenuit gehaald worden.

10 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Beste Tim,

Heel erg bedankt voor je bericht en excuus voor de vertraagde reactie.
    Deze wens hebben we nog niet heel veel gehoord maar we begrijpen de toegevoegde waarde van deze verbetering.

Echter, op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in Q1 2017.
    Ons doel is namelijk om de wensen/verbeteringen te realiseren die de meeste stemmen/impact hebben. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.

Dank voor je bericht en voor horen graag als je nog vragen hebt.

Groet,

Het Basecone Team

4. vierkantje met het pijltje naar linksboven bij factuuropvraag Twinfield implementeren

Als ik in Twinfield een factuur opvraag vanuit bijvoorbeeld de kolommenbalans heb ik de mogelijkheid om via het plusje de factuur te vergroten. Echter de hele factuur is dan niet meer zichtbaar, maar ik moet met de schuifbalken door de factuur heen.
    Bij het autosiseren van een factuur in Basecone is een optie verwerkt, het vierkantje met het pijltje naar linksboven wijzend, die de factuur in z'n geheel groter maakt. Dit is ideaal. Is het mogelijk om deze optie ook te implementeren binnen het opvragen van Twinfield van een factuur?

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Beste Basecone gebruiker,

Dank voor je bericht en excuus voor de late reactie.

Op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in 2017.

We komen hier dus zeker op terug (indien hier meer vragen over komen).

Groet,

Het Basecone Team

5. dubbel scherm in taggen

Een dubbel scherm om de bijlages te kunnen zien in het proces van taggen. Facturen waar bijv. 10 pakbonnen bij zitten is nu lastig te controleren op juistheid op de factuur. Nu moet je iedere keer van pagina wissel factuur -> pakbon factuur-pakbon.

21 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Document overzicht  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste Rene en RIet,

Heel erg bedankt voor jullie geduld en de nuttige feedback.
    We begrijpen de wens en we zien ook de toegevoegde waarde van deze verbetering.

Op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in Q1 2017.

We komen hier dus zeker op terug!

Dank,

Het Basecone Team

2 Next →
  • Don't see your idea?

De Basecone Roadmap Nederland

Feedback and Knowledge Base