Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Ratio's toevoegen aan boekingsinstructies

Via de knop "boek en boekingsregels opslaan" wordt wel de boeking opgeslagen echter de ratio van de bedragen wordt niet meegenomen.
Wanneer bijvoorbeeld een bepaalde crediteur altijd verdeeld moet worden over meerdere kostenplaatsen gaat de verdeling zo altijd automatisch goed.
Als in Twinfield deze ratio's ingegeven worden werkt de verdeling wel.
Ik zou graag bij de knop "boek en boekingsregels opslaan" een extra keuze hebben om ook de ratio's op te slaan.

13 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Rob van Liempd shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste Rob,

Dank voor je bericht en excuus voor de vertraagde reactie.

Op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen (meer dan 200 stemmen) te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in Q1 2017.
Ons doel is namelijk om de wensen/verbeteringen te realiseren die de meeste stemmen/impact hebben. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.

Groet,

Het Basecone Team

1 comment

Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hierbij wil ik graag toevoegen dat niet enkel de ratio's van belang zijn, maar tevens de bedragen. De herhalende boekingen welke in Twinfield gebruikt worden waarbij de vaste bedragen ingevoerd kunnen worden, zijn nu niet beschikbaar. Hierdoor is men verplicht ten alle tijden elke keer de bedragen handmatig in te vullen, bijvoorbeeld bij een leasefactuur. Dit is niet efficiënt.

Feedback and Knowledge Base