Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

vierkantje met het pijltje naar linksboven bij factuuropvraag Twinfield implementeren

Als ik in Twinfield een factuur opvraag vanuit bijvoorbeeld de kolommenbalans heb ik de mogelijkheid om via het plusje de factuur te vergroten. Echter de hele factuur is dan niet meer zichtbaar, maar ik moet met de schuifbalken door de factuur heen.
Bij het autosiseren van een factuur in Basecone is een optie verwerkt, het vierkantje met het pijltje naar linksboven wijzend, die de factuur in z'n geheel groter maakt. Dit is ideaal. Is het mogelijk om deze optie ook te implementeren binnen het opvragen van Twinfield van een factuur?

3 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste Basecone gebruiker,

Dank voor je bericht en excuus voor de late reactie.

Op dit moment zijn er nog (relatief) weinig stemmen op deze wens en wij hebben er voor gekozen om ons dit jaar op de top 10 wensen te richten. De resterende wensen zullen we opnieuw gaan bekijken in 2017.
Ons doel is namelijk om de wensen/verbeteringen te realiseren die de meeste stemmen/impact hebben. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.

We komen hier dus zeker op terug (indien hier meer vragen over komen).

Groet,

Het Basecone Team

0 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...

Feedback and Knowledge Base