Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Omschrijving grootboekrekening in blauw vlak met witte letters

De omschrijving van de grootboekrekening staat bij het boeken in een blauw vlakje met witte letters nu hebben wij een medewerkster met slechte ogen waardoor het niet goed leesbaar. Ik kan me voorstellen dat meer mensen daar last van hebben. Wellicht is het een optie om de kleurstelling aan te passen?

1 vote
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Corina de Jong-van der Kooi shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Berste Corina,

Bedankt voor de feedback en excuus voor de vertraagde reactie.
Ik heb net even getoetst en ik kan me voorstellen dat het soms lastig te lezen is.
Deze wens is overigens geheel nieuw voor ons en we wachten even af of er meer gebruikers zijn die hier last van hebben. Indien deze wens meer stemmen krijgt zullen we er naar gaan kijken en een oplossing bedenken.
Als we dit aanpassen moet we dit over heel Basecone aanpassen dus dit zal wat tijd kosten (we willen het wel consistent doorvoeren namelijk). Vandaar dat we het niet in een hele korte tijd kunnen oplossen.

Groet,

Het Basecone Team

0 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...

Feedback and Knowledge Base