Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

favorieten/portfolio

Graag zou ik de mogelijkheid zien om favorieten aan te kunnen merken. Vanwege praktische overwegingen hebben alle gebruikers hier toegang tot (bijna) alle administraties. Maar het is nu behoorlijk wat scroll en zoekwerk om je eigen administraties te onderhouden/verwerken.

Als ik de mogelijkheid heb om favorieten/een portfolio aan te leggen heb ik direct een overzicht van mijn administratie maar wel nog steeds de mogelijkheid om werkzaamheden van een collega over te nemen.

177 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Pascal Geusen shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) responded  · 

Beste Pascal en stemmers,

We willen jullie nogmaals bedanken voor de feedback en de stemmen. We geven jullie graag een update over dit idee en het huidige jaar.

We zijn hard op weg om de twee ideeën met de meeste stemmen op de feedbackpagina nog dit jaar te realiseren. Deze items zijn qua development behoorlijk fors, waardoor er weinig ruimte meer is dit jaar.

Het zijn de volgende items:
-Boeken van transitorische posten (spreiden van kosten over een periode)
-Autorisatie per leverancier/klant of bedrag

Voor 2019 zullen we bekijken welke items we willen oppakken op basis van de feedback en de effort. We begrijpen dat dit een handige feature is (zeker als het vakantieperiode is). We dienen het echter in meerdere schermen aan te passen, waardoor de effort al snel relatief hoog wordt. We zullen dit gaan afwegen ten op zichte van andere wensen op de feedbackpagina.

We houden jullie op de hoogte!

Vriendelijke groet,
Het Basecone Team

7 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Karin Breur commented  ·   ·  Flag as inappropriate

graag zouden we in onze totale klantenlijst, die zichtbaar is voor alle Bascone-gebruikers bij ons op kantoor, een mogelijkheid hebben deze lijst te personaliseren per medewerker.
    In Twinfield is het mogelijk om een eigen portfolio aan te maken, zodat je onderscheid kan maken tussen administraties waar je als gebruiker aan gekoppeld bent (zodat je bij afwezigheid van de aangewezen medewerker ook vragen van klanten kunt beantwoorden) en welke administraties tot je eigen takenpakket horen. Hoe langer de klantenlijst van ons kantoor wordt, hoe fijner het is dat je meer selecties kan maken in de klantenlijst van Basecone.

• Yvonne commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Graag zou ik de volgorde van klanten zelf bepalen in basecone en niet dat deze op naam gesorteerd worden. Nu staan bijvoorbeeld meerdere B.V.'s van 1 fiscale eenheid tussen andere B.V.'s wat het onoverzichtelijk maakt.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

ik kan me hierbij aansluiten. tevens vind ik het in het archief erg onduidelijk dat bij het wisselen van een administratie het administratienummer tussen haakjes staat vermeldt. dit vervuild het overzicht.

• Robert Lammerts commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Eigenlijk zou ik niet de rechten willen aanpassen per groep maar klanten in groepen teams kunnen indelen, zodat een medewerker snel kan zien welk team hij bijwerkt en hoe andere teams lopen en eventueel bij afwezigheid ook die factureren kan afwerken

• Richard commented  ·   ·  Flag as inappropriate

De mogelijkheid tot het kunnen indelen van administraties in groepen.
    De gebruikers krijgen dan toegang tot groepen in plaats van administraties.
    Hierdoor wordt het beheer van gebruikers wie/waar toegang toe heeft vele malen overzichtelijker.

• Hanneke van Katwijk commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het mogelijk maken om in het home scherm een indeling te maken van de administraties. Bijvoorbeeld een map 'dagelijkse administraties' of 'maandelijkse administraties'. Zo weet de gebruiker welke administraties hij wanneer moet behandelen.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Administraties favoriet maken zodat ze bovenaan in de lijst staan. Met name handig indien iemand over veel administraties beschikt zoals een relatiebeheerder maar niet overal evenveel gebruik van maakt. Of anders ongebruikte administraties kunnen verbergen in de lijst.

Feedback and Knowledge Base