Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Het zou ook fijn zijn dat het extra zou opvallen als een factuur credit wordt geboekt. Laatst was er gewoon een factuur die Basecone als cre

Het zou ook fijn zijn dat het extra zou opvallen als een factuur credit wordt geboekt. Laatst was er gewoon een factuur die Basecone als credit heeft gezien terwijl dat helemaal niet zo was. Nu kijk je daar makkelijk over heen

39 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Wilmar van Leeuwen shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) responded  · 

Beste Wilmar en gebruiker (s),

Dank voor de feedback en de beschrijving.

Indien er een document als ‘creditfactuur’ wordt herkend, komt er een vinkje te staan in het veld ‘creditfactuur’ in het validatiescherm.

Wat stellen jullie voor als gebruikers? Is een “pop-up” gewenst indien een document als credit wordt gezien of zou het woord ‘creditfactuur’ rood moet zijn?

Dit item staat op dit moment ter beoordeling. Op dit moment zijn de stemmen (relatief) laag nog.

Met vriendelijke groet,
Het Basecone Team

2 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het zou fijn zijn als er een contrast optreedt. Vooral een visueel effect raad ik aan.

• S kaandorp commented  ·   ·  Flag as inappropriate

wat mij betreft nog steeds een gewenste functie, ik stel voor dat het woord creditfactuur rood wordt of dat het woord creditfactuur een rode omlijning/kader krijgt. de rest van het boekscherm is grijs, dus dit zal enorm opvallen

Feedback and Knowledge Base