Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Verwijderen factuur eenvoudiger maken

Ik zou graag willen dat het verwijderen van een factuur eenvoudiger wordt. Je moet nu het prullenbakje aanklikken, dan een reden geven (heel goed!) en dan op een minuscuul knopje met daarop 'ja' klikken. Die laatste stap kan volgens mij beter: ik zou graag door kunnen enteren. Een minder ingrijpende oplossing kan zijn: het knopje met daarop 'ja' (en ook die met 'nee', want die is bijna net zo klein) een stukje groter maken zodat ik in de gauwigheid wat minder vaak mis klik.. (en weer opnieuw de reden in moet voeren).

6 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

2 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Overigens zie ik meerdere topics over het verwijderen van facturen en zie overlap bij de ideeën. Het zou gewoon prettig zijn wanneer de functie gebruiksvriendelijk wordt gemaakt.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het is echt heel irritant en gebruiksonvriendelijk om een factuur te verwijderen op dit moment. De reden van verwijdering is uitsluitend interessant voor Basecone, niet voor de klant. Ik voer tegenwoordig maar onzin dingen in en klik zo snel mogelijk op Ja. Het niet kunnen enteren na invoer is een dooddoener.

Feedback and Knowledge Base