Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Management informatie uit Basecone

Per klant/grootboek inzage in het aantal en soort verwerkte boekingen, per maand maar ook cumulatief en getotaliseerd voor het (accountants)kantoor.

94 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Hans shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) responded  · 

Beste gebruikers,

Elke maand wordt er door Basecone een factuur verzonden met daarop een overzicht van het verbruik per administratie.

Het is daarbij ook mogelijk om de specificatie van de factuur te ontvangen in CSV formaat.

Je kunt dit aanvragen via support@basecone.nl. Je ontvangt dan maandelijks gewoon de factuur, maar ook een aparte mail met het overzicht.

Middels dit CSV bestand kun je gemakkelijk analyseren hoeveel documenten er zijn verwerkt per maand per administratie.

Daarnaast hebben we ook recent de categorie ‘reporting’ aangemaakt om alle ideeën met betrekking tot ‘reporting’ te combineren en hierdoor een beter inzicht te hebben van de wensen en stemmen.

We zullen ons echter dit jaar focussen op de items met de meeste stemmen (denk bijv. aan workflow management). Volgend jaar zullen we dit opnieuw bekijken.

We houden jullie op de hoogte en laten dit idee op ‘ter beoordeling’ staan.

Met vriendelijke groet,
Het Basecone Team

5 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Jos Kubus Heerenveen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Wij spreken op basis van het aantal te verwachten documenten (inkoop/verkoop) een vaste prijs af met onze klanten. Deze wordt als maandabonnement in rekening gebracht. Helder en transparant. In de praktijk schat iedereen zich natuurlijk kleiner in dan feitelijk het geval. Ik zou dus graag een rapportage willen draaien op het aantal gescande documenten per klant per periode zodat ik een upsell moment kan creëren bij mijn relaties op basis van feiten.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

In dit kader lijkt het mij ook handig dat ze zelf dit soort informatie uit Basecone kunt exporteren. Dus bijvoorbeeld over het totaal aantal administraties de aantallen kunnen exporteren naar Excel. Of de gegevens per administratie kunnen exporteren (nummer, naam, mailadres enz.).

• Harry Huige commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Naar mijn idee is het wenselijk om de wekelijkse rapportage uit te breiden, met een (cumulatieve) geschiedenis en wellicht visueel verbeteren. Nu is dit voor ons wekelijks handwerk. Als we aan een administratie in Basecone een vestigingscode kunnen meegeven, zouden we zelfs kunnen rapporteren per kantoor. Naast verwerkte documenten per administratie is het een idee om te rapporteren wat er klaar staat aan werkzaamheden, eventueel verijkt met termijnen. Dan kunnen we de performance nog beter meten en communiceren.

• Thomas de Looff commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het zou naar mijn idee ook erg handig zijn om cumulatieve en totalen te zien in het archief van de huidige selectie.

• AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Beste Hans,
    Dank voor je idee. Een paar kleine vragen om het helemaal helder te hebben. Zou je ons kunnen vertellen wat je precies bedoelt met "per grootboek inzage". Is dit per administratie? Daarnaast de vraag of je deze informatie in Basecone zelf wenst aan te treffen (voor de Super gebruiker) of dat deze via een rapport worden verstuurd. Dank voor je feedback!

Feedback and Knowledge Base