Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Korte instructievideo

Ik zou graag een korte instructievideo willen zien, waarnaar ik kan linken op mijn site. Deze dient dan voor de klanten van het administratiekantoor. Geen moeilijke termen en gedoe over het boekhoudpakket. Maar wel het online archief benadrukken dat is goedgekeurd als opslag door de fiscus(?) zodat men verder niets hoeft te bewaren.

29 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
planned  ·  AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) responded  · 

Beste gebruiker (s),

Hierbij even een update betreft deze wens.
We zijn momenteel een ‘’customer experience’’ website aan het opzetten.
Op deze site wordt een korte demo (max 1 minuut) gegeven over het product Basecone.
Daarnaast komen er allerlei Q&A’s, instructies en andere informatie op te staan.

Deze website zal begin 2017 gelaunched worden.

Wij horen graag uw feedback zodra dit live staat.

Groet,

Het Basecone Team

1 comment

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • AdminBasecone (Customer Experience, Basecone N.V.) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Beste Basecone gebruiker (Anoniem). Dank voor de feedback. Dit is ook een grote wens van Basecone. Geen moeilijke taal en ingewikkelde beelden, maar een helder verhaal voor klanten van een administratiekantoor.
    Voor de marketing, communicatie en support zal Basecone zeker in 2015 meer tijd gaan vrijmaken om zodoende dit soort zaken te kunnen oppakken.

Feedback and Knowledge Base