Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Opmerkingen/notities toevoegen aan documenten in archief

Een gebruiker met de rol "klantgebruiker" kan alleen een opmerking toevoegen aan een factuur bij het taggen. Zodra een factuur in het archief staat is dit niet meer mogelijk.

62 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Jeroen Jansen shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste gebruikers van Basecone,

We gaan de opmerkingenvelden als groter project aanpakken aangezien de opmerkingen op verschillende schermen naar voren komen.

We willen eerst aan de slag met het toevoegen van extra documenten aan een factuur (zoals een bonnetje/extra factuur etc.). Dit zullen we in Q4 oppakken en daarna zullen we aan de slag gaan met het toevoegen van opmerkingen in het archief.

Het is wel van belang om te vermelden dat we nog even willen onderzoeken of het wenselijk is om opmerkingen te wijzigen om de audit trail goed te houden. Hier komen we ook op terug.

Groet,

Het Basecone Team

4 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ondernemers zijn gewent om opmerkingen op een factuur te schrijven, bijvoorbeeld als het gaat om afwijkende betalingsafspraak of verrekening met een andere factuur. Deze info gaat nu verloren als er geen aantekening op de factuur gemaakt kan worden. Gevolg is dat ondernemers toch weer papieren gaan bijhouden.

• Pascal Geusen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik zou hier graag nog een extra optie aan toe willen voegen. Het toevoegen van extra documenten aan een geboekte factuur. Bv een pakbon die achteraf pas wordt aangeleverd.

• Rienk Leendertse commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Dit geldt zeker voor documenten die per mail naar Basecone worden gestuurd en in de mail al worden getagd. ([INK]) Want die gaan direct naar het archief.

En omdat je wel eens vergeet daar een opmerking aan toe te voegen, of je maakt een typefout bij dat taggen, dan kun je dat nu niet herstellen/aanpassen.

Daarom zou het niet alleen het TOEVOEGEN van opmerking, maar ook het WIJZIGEN van een opmerking mogelijk moeten zijn. Desnoods slechts tot aan het punt waarop het document daadwerkelijk is geboekt door het administratiekantoor.
    Hetzelfde geldt overigens ook voor het OMSCHRIJVING veld. Ik denk dat mijn administratiekantoor het heel prettig zou vinden dat ik dat ook zou kunnen aanpassen, om eventueel te verduidelijken om wat voor boeking het gaat.

• Ron Fruining commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Wanneer een factuur in het archief staat dient het altijd mogelijk te zijn een opmerking toe te voegen.

Feedback and Knowledge Base