Heb je ideeën voor nieuwe functies of zie je mogelijke verbeteringen aan bestaande features? Laat het ons weten!

Splitsing BTW hoog en BTW laag

Graag zie ik in de totaal balk een splitsing van BTW hoog en BTW laag. Op deze manier kan ik direct controleren of de BTW op de factuur juist is. Nu moet ik eerst de 2 BTW bedragen bij elkaar optellen om te controleren of het bedrag overeenkomt.

48 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Wilco Laros shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Beste Wilco en stemmers,

Excuus voor de late reactie.
De wens is bekend en we zien ook de toegevoegde waarde van deze feature.
De reden dat we het nog niet hebben opgepakt heeft te maken met het feit dat er relatief weinig facturen met twee verschillende BTW percentages zijn.
Voor de facturen die dit wel hebben zien we wel erg veel toegevoegde waarde en daarom zullen we deze wens opnieuw gaan onderzoeken.

Wanneer deze functionaliteit beschikbaar wordt gesteld kunnen we op dit moment nog niet zeggen (waarschijnlijk in 2017).

Groet,

Het Basecone Team

2 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • MicRo commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Is dit inmiddels wel opnieuw onderzocht? Wij lopen hier ook tegen aan en het zou ons inderdaad veel tijdwinst geven. Een relevant deel van onze facturen betreft dubbele BTW percentages.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het zou fijn zijn als deze functionaliteit wordt toegevoegd. Het is nu niet te doen om in basecone inkoopfacturen na boeken te controleren omdat de btw % met bedragen niet worden weergegeven. Ik controleer nu de inkoopfacturen vanuit twinfield omdat dit veel overzichtelijker is.

met vriendelijke groeten

Feedback and Knowledge Base